Correction: TV-Fox News-Hannity story
NEW YORK (AP) -- In a story May 24 about Sean Hannity, The Associated Press reported erroneously that Seth Rich was a Democratic National Committee chairman. He was an employee....

Correction: Conway-Republican Fundraiser story
NASHUA, N.H. (AP) -- In a story May 18 about presidential counselor Kellyanne Conway speaking to supporters in New Hampshire, The Associated Press erroneously estimated the number in attendance as about 150 people. Further reporting has indicated the hotel ballroom, which seats 500, was near capacity....

Correction: Zuckerberg-High School Visit story
QUINCY, Mass. (AP) -- In a story May 23 about a visit by Facebook CEO Mark Zuckerberg and his wife to a Massachusetts high school, The Associated Press reported erroneously that the couple made a donation to the school during the visit. The couple did not make a donation to the school....

Correction: Tribal Roads-Schools story
PHOENIX (AP) -- In a May 22 story about a federal report on the maintenance and condition of roads on tribal lands, The Associated Press misidentified the Government Accountability Office as the General Accounting Office. The headline also has been changed to better reflect the story....

Correction: Immigration Protection-Haiti story
WASHINGTON (AP) -- In a story May 22 about US extending a humanitarian program for Haitians , The Associated Press reported erroneously that Omarosa Manigault said the president was "making his promise." This was a typo. The correct quote was "this is him keeping his promise."...

Correction: Billy the Kid-Sheriff story
ALBUQUERQUE, N.M. (AP) -- In a story May 19 about a historical document related to the death of the former sheriff who is credited with killing Billy the Kid, The Associated Press, relying on information provided by Dona Ana County, erroneously reported the date of the coroner's jury report. The document is dated Feb. 29, 1908, not July 9, 1908....

Correction: Alabama Redistricting story
MONTGOMERY, Ala. (AP) -- In a story May 19 about redistricting in the Alabama Legislature, The Associated Press reported erroneously that race was used in drawing new district lines....

Correction: Russia-Navalny story
MOSCOW (AP) -- In a story May 18 about Russian billionaire Alisher Usmanov launching a video attack on Russian opposition leader Alexei Navalny, The Associated Press reported erroneously that Usmanov says he is not a tax resident of Russia. Usmanov was quoted in April by the business newspaper Vedomosti as saying he is a tax resident of Russia and "I pay personal taxes here."...

Correction: US Births & Deaths story
NEW YORK (AP) -- In a story May 17 about U.S. births and deaths, The Associated Press erroneously reported last year's birth rates. The rates were calculated per 1,000 women, not 100,000. The rate per 1,000: 103 for women in their early 30s, and 102 for late 20s. The rate for all women of child-bearing age was 62....

Clarification: Film-Brad Pitt story
NEW YORK (AP) -- In a story May 15, The Associated Press reported that Brad Pitt said he spoke with Gen. Stanley McChrystal in the course of making the film "War Machine," in which he plays a character based on McChrystal. Pitt was referring to producers from his Plan B production company reaching out to McChrystal, not himself personally....

Latest News
Advertisement